Diagnostyka Systems

Urządzenia używane

Diagnostyka-Systems s.c.
ul. Potulicka 38
86-065 Lisi Ogon /koło Bydgoszczy

tel./fax +48 52 371 66 22
e-mail: poczta@beissbarth-service.pl

Linia diagnostyczna Beissbarth STL 7000

Linia diagnostyczna STL 7000
Używana linia do diagnostyki podwozia „Screen-Testline 7000” - atest ITS. Urządzenie po kapitalnym remoncie i odnowieniu jest objęte 6 miesięczną gwarancją.
Szczegóły produktu

Modułowy system do testowania podwozia "screen-testline 7000"firmy Beissbarth skonstruowany na bazie jednostki komputerowej PC wyposażony w monitor kolorowy, twardy dysk, stację napędu dysków elastycznych. Służy do szybkiej inspekcji stanu technicznego przed przyjęciem pojazdu do warsztatu, umożliwia pełną diagnostykę podwozia, gromadzenie i analizę zmierzonych wartości. Zapis protokółów pomiarowych do pamięci pozwala na opracowanie akcji promocyjnych dla stałych klientów. Programy pomiarowe prezentują nie tylko gotowe wyniki, ale przede wszystkim całkowity przebieg procesu kontroli zawieszenia i hamulców.

Specyfikacja wyposażenia podstawowego:

Stacja PC z monitorem 19-calowym, drukarka DIN A4, klawiatura, twardy dysk umożliwiający prowadzenie kartoteki klientów, oprogramowanie w języku polskim, dodatkowy program SUPERAUTOMATIK do badań technicznych pojazdów,

Zespół rolek do badania hamulców MICROBRAKE 6000 w ramie z systemem sensorów tensometrycznych DMS, rolki pokryte piaskiem kwarcowym/tworzywem bitumicznym. Jest to system sterowany mikroprocesorowo, cała konstrukcja ocynkowana ogniowo, prędkość obrotowa 5 km/h, nacisk osi maks. 2500 kg, napęd 2 x 3, 7 kW prąd trójfazowy, napięcie zasilające 3 x 230/400 V, 50 Hz, zabezpieczenie 3x 25A, średnica rolek 205 mm. Program pomiarowy opracowany w/g najnowszych wymogów producentów pojazdów umożliwia permanentny pomiar wszystkich parametrów układu hamulcowego bez/z ABS w tym tzw. bicie tarcz i owalizację bębnów (tj. nierównomierność działania hamulców dla całego obwodu koła),

Moduł stanowiska rolkowego do badania u. hamulcowego wyróżnia się ponadto optymalnym układem wszystkich funkcji jakie wymagane są dla tego typu urządzeń przez europejskich producentów pojazdów:

  • szerokość rolek pozwala na swobodne testowanie wszystkich samochodów osobowych i dostawczych o rozstawie kół do 2200 mm,
  • podwyższenie tylnych rolek o ok. 50 mm zabezpiecza przed wyrzuceniem kół lżejszych pojazdów podczas testowania,
  • silniki zabezpieczone przed dostępem wody pozwalają na użytkowanie zespołu rolek poza pomieszczeniami warsztatowymi,
  • pomiar tzw. owalizacji czyli nierównomierności działania hamulca możliwy 3-krotnie w celu urealnienia wyników,
  • możliwość dozbrojenia o program testowania układów z napędem na 4-koła np. VW-Syncro,
  • pełna możliwość przywołania z pamięci wszystkich wykonanych wcześniej pomiarów w celu sprawdzenia, analizy itp.,
  • dwie wersje prezentowania zmierzonych wartości na ekranie monitora: - w formie diagramów blokowych, - w formie wykresu krzywych,
  • układ sterowania wykonany w technice cyfrowej pozwala na stały monitoring wszystkich czujników systemu pomiarowego.

Sterowany mikroprocesorowo tester zawieszenia MICRO-SWING 6200 dla samochodów osobowych/ dostawczych o nacisku osi do 2 t. Wyposażony w płyty cynkowane ogniowo i sensory DMS do wskazywania wartości przyczepności do podłoża z podaniem różnicy między stroną lewą prawą i częstotliwości rezonansowej z podaniem różnicy między stroną lewą/prawą według metody pomiarowej EUSAMA. Koła wprowadzane są w drgania przez napęd mimośrodowy płyty o skoku 6 mm w paśmie częstotliwości od 23 Hz do 0 Hz wraz z wagami do pomiaru nacisku osi.

Płyta przesuwna, przejazdowa do szybkiego pomiaru zbieżności, wskazania w mm prezentowane graficznie na monitorze,

Przyrząd do zdalnego sterowania funkcjami pomiarowymi, pamięcią i drukarką umożliwia obsługę jednoosobową zza kierownicy pojazdu.

informacja techniczna:
507 073 918

informacja handlowa:
507 073 919